Jelenia Góra,

czwartek, 4 lutego 2021

Publikacja z zastrzeżeniami redakcji: Miliony odbiorców kampanii #SzczepimySię w styczniu – podsumowanie


do KPRM
Skarga na brak bezstronności Pana Prezesa RM w sprawie szczepionek

Szanowni Państwo, Elo.
prowadzę agencję prasową, mam skargę. Mogę ją poprzeć pozwem do sądu, jeśli nie otrzymam odpowiedzi. Kopię listu do Państwa- wysyłam do SN. 

Uważam że podają Państwo nieprawdziwe informacje w sprawie szczepionek. Nie są one bezpieczne dla stosowania, wielu wirusologów ma zastrzeżenia. Nie podają Państwo pełnych informacji medycznych w tym o możliwych zagrożeniach. Nie wiadomo nawet czy białko spike będzie się namnażać w komórkach zaszczepionych osób. Można mieć wrażenie że są Państwo stronniczy. Nie przystoi rządowi być stronniczym w kwestii wyznania (szczepionki to sprawa światopoglądu, wyznania, wiarę w szczepionki i ich rzekomą skuteczność można określić jako "materializm naukowy".). Mam wrażenie że w tej sprawie są Państwo jakąś sektą osób w coś naiwnie wierzących, ślepych na argumenty podważające doktryny danego wyznania ( w tym wypadku "wiary w szczepionki" jako element materializmu naukowego).

Państwa informacje o produkcie medycznym jaki Państwo reklamują - muszę uzupełniać o zastrzeżenie że nie ponoszę odpowiedzialności prawnej za nieprawdziwe treści zawarte w tych informacjach o produkcie medycznym. Pominięto przeciwwskazania etc. Skwalen wywoływał silne reakcje autoimmunologiczne. Białko spike wprowadzane do mrna komórki jest zbyt podobne do komórki jajowej, przez co część naukowców twierdzi że efektem szczepień będzie bezpłodność, ponieważ komórka jajowa będzie mylona z białkiem spike jako zbyt podobne.

Zaznaczę że na ten temat nie wiem nic, podane powyżej informacje wyszukałem w 15 minut albo ktoś mi je powiedział - przerażony tym co Państwo robią. Mam wrażenie że albo Państwo nie są świadomi zastrzeżeń grona wirusologów wobec bezpieczeństwa produktu medycznego który Państwo reklamują, albo są Państwo nieodpowiedzialni. Szkody kolateralne mogą być dużo większe niż korzyść z ograniczenia jakiegoś szczepu grypy (zwykle odpowiadającego za ok. 13 % przypadków grypy). Przypomnę że w Grudziądzu przed kilku lat po szczepieniach na grypę nieprzetestowaną dobrze cszczepionką wiele osób zmarło. 

Pozdrawiam
Adam Fularz
wydawca, Polish News Agency
Adres: Wieczorna.pl ul. Dol. Zielona 24a, Zielona Góra tel. 604443623
---------- Forwarded message ---------
From: cirpress cirpress <cirpress na s. kprm.gov.pl>
Date: Wed, Feb 3, 2021 at 2:46 PM
Subject: RE: Miliony odbiorców kampanii #SzczepimySię w styczniu – podsumowanie

Miliony odbiorców kampanii #SzczepimySię w styczniu – podsumowanie

 

Kampania informacyjna #SzczepimySię dzięki różnym środkom masowego przekazu dociera do milionów Polaków. 6,5 mln wyświetleń spotów w telewizji i Internecie, 5 mln widzów ekranów LED na dobę, 2 mln słuchaczy spotów radiowych – to tylko niektóre liczby podsumowujące kampanię w styczniu.

 

Spoty informacyjne w telewizji i Internecie

 

Styczeń to ponad 1000 emisji spotów w stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP, Polsat, TV Republika, TV Trwam oraz wPolsce.pl. W serwisach TVP VOD i iPla spoty były wyświetlane ponad 6,5 mln razy.

Do szczepień przeciw Covid-19 Polaków zachęca były żołnierz Armii Krajowej płk Witalis Skorupka. Polski bohater w swoim mieszkaniu przekonuje do szczepień słowami: Zaszczep się. Ja mam dla kogo żyć. I Ty również.

Link do wideo: https://www.youtube.com/watch?v=gvv1Ntv8k8A

 

Do kampanii dołączył także aktor Cezary Pazura, który został ambasadorem akcji. Jego głos możemy usłyszeć w animacjach informacyjnych. Aktor wystąpił także w spocie wideo, w którym tłumaczy, dlaczego warto wziąć udział w Narodowym Programie Szczepień: – Co ja tutaj robię? Mówię, że szczepienie to nie tylko twoja sprawa. To sprawa życia i zdrowia innych. Dla siebie, dla nich. Szczepimy się!

Link do wideo: https://www.youtube.com/watch?v=czMqItP95K8

 

– A Ty dla kogo się zaszczepisz? Pytają bohaterowie kolejnego spotu wideo. Ojciec i syn – Stanisław i Mateusz Banasiukowie ponownie wsparli walkę z koronawirusem. Tym razem aktorzy w materiale wideo zachęcają Polaków do szczepienia przeciw Covid-19.

Link do wideo: https://www.youtube.com/watch?v=dOltUoOLvk0

 

W kolejnym nagraniu do szczepień przeciw Covid-19 Polaków namawiają bracia. Z zawodu są ratownikami medycznymi. – Działanie zespołowe daje najlepsze efekty. To u nas rodzinne – rozpoczyna spot jeden z braci. Na tle wnętrza karetki pogotowia, bracia kontynuują: – My już jesteśmy zaszczepieni przeciw Covid-19. Ty też się zaszczep i zadbaj o bliskich.

Link do wideo: https://www.youtube.com/watch?v=qKgM4lX_DBE

 

Spoty można pobrać ze strony: gov.pl/web/szczepimysie/materialy-dla-mediow

 

Kampania #SzczepimySię w radiu

 

Ponad 20 tys. – to liczba emisji spotów radiowych w styczniu. Materiały informacyjne można usłyszeć w programach Polskiego Radia, Grupy RMF, Agencji Time. Ich dzienny zasięg to nawet 2 mln słuchaczy.

Spoty emitowane w radiu czytają profesjonalni lektorzy. Są wzorowane na materiałach wideo wyświetlanych w telewizji.

 

Kampania #SzczepimySię na ulicach miast

 

Płk Witalis Skorupka zachęca do szczepień z murali w 5 polskich miastach. Sylwetkę byłego żołnierza Armii Krajowej można oglądać na budynkach w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Łodzi i Poznaniu. Średnia miesięczna liczba odbiorców murali to ponad 3,5 mln osób.

Akcja #SzczepimySię to również dwa rodzaje billboardów. Wielkoformatowe reklamy pojawiły się w wielu zakątkach kraju, w tym m.in. w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Katowicach, Szczecinie i Gdańsku. Dobowa widownia wszystkich tablic reklamowych to ponad 1 mln osób.

 

Rzetelne informacje na temat szczepień pojawiły się na 400 ekranach LED w całej Polsce – w tym m.in. na stacjach benzynowych, w salonach prasowych, przy kasach PKP, na dworcach kolejowych w Krakowie, Poznaniu i Warszawie. Dobowa widownia wszystkich ekranów to ponad 5 mln osób.    

 

Kampania #SzczepimySię: Facebook, Instagram, YouTube, Google Ads i Twitter

 

Informacji na temat kampanii #SzczepimySię, nie brakuje również na rządowych kontach w popularnych mediach społecznościowych. Publikowane są tam wszystkie spoty, grafiki oraz wszelkie informacje związane z kampanią informacyjną. Poniżej prezentujemy zasięgi:

 

Facebook + Instagram

·         zasięg kampanii - 7 996 270

·         wyświetlenia materiałów graficznych - 25 851 749

·         wyświetlenia materiałów wideo – 21 779 780

Twitter

·         wyświetlenia materiałów graficznych - 4 288 781

·         wyświetlenia wideo - 2 740 174

Google Ads + YouTube

·         wyświetlenia materiałów graficznych - 13 643 232

·         wyświetlenia materiałów wideo - 118 127 437

Banery

·         wyświetlenia banerów - 131 739 718

 

Świat sportu wspiera kampanię #SzczepimySię

 

Do promocji szczepień przystąpili również: PKO Bank Polski Ekstraklasa, PGE Ekstraliga i wszystkie kluby najlepszej żużlowej ligi świata oraz ok. 50 sportowców, związków i klubów sportowych współpracujących z PKN Orlen i Energa SA.

 

Ulotki informacyjne i plakaty

 

Do 3 lutego blisko 15 mln domów otrzyma ulotkę z najważniejszymi informacjami o trwających w Polsce szczepieniach na Covid-19. Większość z nich już została dostarczona. 

Na stronie internetowej: gov.pl/szczepimysie/materialy-dla-mediow dostępne są plakaty, które można wydrukować i powiesić np. w miejscu swojej pracy.

 

Blisko 68 proc. Polaków chce się zaszczepić przeciw Covid-19

 

Według styczniowego sondażu United Surveys dla DGP i RMF FM cztery na pięć osób, które mają co najmniej 70 lat, chce skorzystać ze szczepień przeciw Covid-19. Wśród osób w przedziale wiekowym 60-69 lat chętnych do skorzystania ze szczepień jest ok. 81 proc. W porównaniu z poprzednim badaniem, to wzrost o prawie 20 punktów procentowych. Łącznie w sondażu chęć zaszczepienia się wyraziło blisko 68 proc. Polaków. Oznacza to, że w niespełna dwa miesiące liczba chętnych wzrosła o ok. 25 proc. 

 

Badania CBOS ze stycznia 2021 r. również pokazują, że w ciągu ostatnich miesięcy bardzo wyraźnie zmieniło się nastawienie Polaków do szczepień przeciw Covid-19. W listopadzie ubiegłego roku respondenci deklarujący chęć zaszczepienia się byli w mniejszości – 36 proc., natomiast obecnie taki zamiar wyraziła ponad połowa badanych – 56 proc. badanych osób. W okresie dzielącym oba sondaże wiele mówiło się na temat szczepień. Ogłoszony został Narodowy Program Szczepień, a wraz z nim kampania informacyjna pod hasłem #SzczepimySię. Celem kampanii jest informowanie i zwiększanie zainteresowania szczepieniami wśród Polaków. Jak pokazują sondaże, akcja promocyjno-informacyjna przynosi efekty, wynikiem czego jest rosnąca liczba osób, które chcą się zaszczepić.

 

Mimo, że ciągle trwają szczepienia grupy pierwszej, kampania trwa, by docierać z rzetelnymi informacjami również do tych grup, które czekają na swoją kolej. Szczepionka przeciw Covid-19 to jedyna szansa na szybki powrót do normalności. Dlatego kampania #SzczepimySię jest bardzo ważnym elementem Narodowego Programu Szczepień.

 

Wszystkie materiały dotyczące kampanii #SzczepimySię znajdują się na stronie: gov.pl/szczepimysie/materialy-dla-mediow

 

 

Wyrażamy zgodę na publikację materiałów w telewizji i Internecie

 

 

 

 

From: Telewizja Opera 
Sent: Wednesday, February 3, 2021 2:08 PM
To: cirpress cirpress 
Subject: Re: Miliony odbiorców kampanii #SzczepimySię w styczniu – podsumowanie

 

 


 

--

 

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

 



--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra



Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza